The secret of being happy is accepting where you are in life and making the most out of every day.

Idag har jag verkligen tagit vara på min ledighet! Jag började med ett inbokat bankmöte på morgonen, som gick kanonbra. Sen åkte jag till Spillersboda och spenderade lite kvalitetstid med Huey fram till lunch, då jag hade en dejt med Martin. En lunch som sen avslutades med varsin glass i solen, supermysigt! 
 
Efter det träffade jag Tommy nere på stan. Tommy är en sån här typisk "småstads gubbe" (ursäkta uttrycket Tommy hehe), men en som nöjer sig med kläderna man har tills de i princip faller sönder för att de är för urtvättade och överanvända. Så idag tvingade jag runt honom på Norrtäljes gator för att införskaffa sig lite sommarkläder. Vilket faktiskt gick riktigt bra! Av en slump gick vi in på Hallonsoda, och det var ända butiken som faktiskt hade något som passade... så vi shoppade halva butiken! Alltså en typisk "småstads gubbe" = handlar inte gärna ofta, men när det väl handlas, då jäklar! 
 
Imorgon däremot så ska jag tvärt emot idag bara ta det lugnt! Det ända jag har planerat in är att tvätta, städa mitt RUM (dör lite haha) och sola eller köra lite brun utan sol. Beror lite på vädret! Vi håller tummarna på att det blir soligt iaf ngn del av dagen.. då kan man juh göra lite av båda hehe!