Vi kan inte bli det vi vill om vi fortsätter vara det vi är

 
Sist så nämde jag att jag har flera saker som är på gång och första steget var att få min lägenhet uthyrd, så skönt! Idag fick även Tommy tillbaka sin soffa som jag lånat ett tag så jag känner att jag är ett till steg ifrån min lägenhet.
 
Mitt andra steg i min livsrockad är att jag har fått ett nytt jobb! Jag älskar/älskade verkligen mitt jobb på Dressmann. Dressmann är ett otroligt roligt företag att jobba på då de får sina ansällda att känna en samhörighet både med varandra och hela företaget som stort.Vi har även väldigt trevliga och uppskattande kunder, vilket är ett jätteplus. Sen för att inte prata om mina UNDERBARA kollegor som gör att man alltid går från jobbet med ett leende på läpparna, det betyder så otroligt mkt! 
 
Därför har det är varit ett sjukt svårt val men jag fick ett erbjudanade om att bli biträdande butikschef på Thomas Sabo i Täby C som jag kände att jag inte kunde säga nej till. Jag tog det för att jag ville ha en utmaning och prova ngt nytt och en utmaning har det har det verkligen varit haha! Så sjukt annorlunda produkt mot vad jag arbetat med innan, men tkr ändå att jag börjar komma in i det mer och mer! Vi får se hur det utvecklar sig, är jättetidigt att säga ännu, men jag tror det kan bli något bra!