Sluta tidigt när solen skiner är lite som att vinna på lotto!

Har jobbat så många kvällar nu den senaste tiden och idag fick jag äntligen ett dagspass! Så otroligt skönt! Speciellt när det råkade vara sådant kanonvälder ute, underbart, så sjuk helt underbart! Jag har sagt det förr och kommer säga det igen, men jag lever verkligen för de soliga dagarna, det är då livet känns på topp!
 
Det ända tragiska med att sluta tidigt på just onsdagar är att jag och mina kära Dressmann kollegor (är still på AVA där liksom, så vill stryka under att de fortfarande är mina kollegor) har börjat ägna oss åt en ny träningsform på onsdagskvällarna, nämligen Poledance! Vilket betyder att jag måste åka fram och tillbaka eftersom jag slutar 16 och den börjar 20:20... Men varför klaga?
 
Hur som helst är jag hur trött som heslt i både armar, mage, höfter och ben. HELT sjukt. Det är så sjukt svårt att få till alla moment och steg, plus att om man gör fel så gör det ofta väldigt ont hahah. Men jag tror det kan bli ännu roligare/jobbigare sedan när man faktiskt kan lite mer och förstår mer hur man ska göra. Inte för att det inte var jobbigt idag för det var det verkligen, men jag tror att det är ännu bättre träning när man kan lite mer.
Såg faktiskt att de hade lite andra roliga kurser ocskå som jag skulle vilja testa på.. hmm. Vi börjar med denna så får vi se vart det slutar haha! God natt på er!