You look so much better when you smile!

Hey!
I mitt liv har det inte hänt ngt superspännande sedan sist, mer än att hag har haft en ritigt trevlig vardag! Jag har sagt det förut, och jag kommer säga det igen. Jag älskar mitt jobb och jag älskar mina kollgor, jag har så otroligt roligt på jobbet och det är verkligen så viktigt för att må bra! Sen är det jätteskönt att faktiskt bara ha ett jobb inte två som jag har lyckats med året som varit. Jag kommer dock bara att ha en veckas semester i sommar eftersom jag troligtvis kommer att åka till Miami i höst därför har jag valt att spara mina semesterdagar tills dess. Men hur hemskt det än låter, så känns det lite som semster att faktiskt få vara ledig 2 dagar i veckan nästan VARJE vecka. Helt otroligt!
 
Förra veckan lyckades faktiskt jag, Stephanie och Elin ha en ledig dag samtidigt! Händer inte så ofta då vi alla tre har jobb med oregelbundna tider. Så då passade vi på att åka ut till Spillan och njuta av solen och Sveriges helt underbara skärgård! Otroligt mysig dag med många skratt blev det! Hoppas på fler sådana i Sommar <3