Ibland är det inte värt att vara snygg

Hejsan!
Idag var jag dum. I morse när jag skulle gå till bussen stod jag och kollade på mina termobyxor och tänkte "ska jag, eller Oska jag? Det är rätt kallt ute, men äsch jag är viking så jag struntar i dom." Nej Madeleine du är allt annat än viking och du hatar kyla. Hur tänker du att du ska klara att stå ute och vänta på en 15min sen buss i 13minus och jeans? Jävligt dålig plan tbh, höll på att förfrysa låren. Så imorgon mina vänner kommer jag traska runt i termobyxor, det är okej när det är över 10 minus... Ni får skratta, men det kommer vara så värt när jag står där imorgon och bussen är sen. Ibland är det helt enkelt inte värt att va snygg på bekostnad av att frysa!
 
Annars idag har jag inlett min första inventering på jobbet. Jag har alltid trott att det ska vara en rätt rolig grej sådär, men oj vad jag förstår alla som har klagat. Idag har jag scannat ca 1000 varor på ena laget och jag är halvt död. På måndag ska vi scanna hela butiken och det är ca... whait for it..  30 000 varor! Förstår ni hur mot varor det är? Det är helt sjukt! Sen ska jag jobba hela dagen med haha... ska man skratta eller gråta?  Jag gör nog lite av båda..