Jag har hört att det finns mer i livet än jobb, men jag har aldrig upplevt det själv?

Blev inget 13-17 jobb i måndags, blev till att jobba över 12:30 till 19, samma sak i tisdags, onsdags och idag...! Men imorgon SKA jag sluta 17:00 för efter jobbet ska jag på bio! Går faktiskt riktigt många bra filmer atm så var svårt att välja, men efter mkt om och men blev det Djungelboken. Har hört att den ska vara kanonbra! Är även sjukt sugen på att se The huntsman och Captain America så min fritid framöver kommer att bestå av filmtittande på biosalnogen hihi. 
 
Förövrigt tränade jag poledance igår, vi hade ingt vår vanliga tränare utan en som vanligtvis tränar en mer avancerad klass. Kan säga att jag aldrig haft så ont, varit så trött eller svettats så mkt på ett poledance pass förut. GALET vad jobbigt det var! Kände att jag var helt slut igår kväll, men kände inte av träningsvärken så mkt imorse, men nu... det är nu den kommer. Mina armar... min rygg.. min mage.. jag dör. Har även "brännmärken" över hela benen... men lite ska man tåla, right? 
 
Nu ska jag sova och tagga inför fredag imorgon! Slänger in en bild från hur otroligt otrött jag var efter inventeringen i söndags haha! Natti!