Vill inte vara sjuk längre


Hey, 
Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag numera lite mer tid än vad jag är van vid och som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Jag har massor utav tid till att träna, men det kräver att man har en kropp som är med på planerna. Jag har varit sjuk i över 2 veckor, med hosta, halsont och en feber som kommer och går, inget allvarligt alls, men tillräckligt för att man ska tappa energin, känna sig orkeslös OCH inte ha möjlighet att träna. Jag var och gymmade ändå i förra veckan och tänkte att jag bara kan skippa löpningen, men nu har det gått en vecka och det känns ftf som att jag har träningsvärk och att musklerna inte har "läkt". Sjukt irriterande! 
 
Så nu när jag var och handlande laddade jag upp med MASSOR utav frukt och grönsaker som ska ge mig min energi tillbaka och förhoppningsvis göra mig frisk. Håll tummar och tår för att det fungerar! 
 
Annars får jag helt enkelt sponsra espressohouse med ännu mer och köra dubbla kafferansoner de kommande veckorna, det kommer behövas! Huhu jag kommer bli fattig, men är man kräsen kaffe (läs mjölk med kaffesmak) drickare så får man stå sitt kast!