Medlurad på lördagsaktiviteter

Helloj! 

Idag har jag blivit med lurad till Oktoberfest i Norrtälje. Eftersom jag jobbar imorgon, ftf är sjuk och var ute på äventyr igår så tänkte jag att jag skulle vara hemma och ta de lugnt idag. Men så blev det tydligen inte haha! Vill väl kanske tillägga att jag inte var jättesvår övertalad hehe.. 

Så just nu sitter jag och väntar på bussen till Carlsson där jag måste äta, hoppade lunchen idag för orkade inte äta donken idag med. Glömde matlåda och jag hinner inte köpa ngt annat än donken när jag bara har en halvtimmes lunch.. Så nu är jag sjukt hungrig!! Förhoppningsvis ska vi möta upp Steff någonstans med, men först är fokus mat! 

Dock har jag lovat mig sj att det endast får bli 2 glas vin, max 3, 00:40 bussen hem eller senast 01:40 och absolut inte under några omständigheter ta några shorts. Sist jag skulle ut och ta ett glas vin, blev det nämligen inte alls roligt att jobba dagen efter.. Av ngn anledning.. Eller någon person , "host, host Elin".
Men Med det sagt så borde jag kunna komma fit for fight till jobbet imorgon! Önska mig lycka till! 

Bild från tidigare på kvällen där det blev lite mer än ett glas vin