Gårdagens Oktoberfest

Gårdagens aktiviteter blev faktiskt riktigt Nice. Eller Efter jag skrivit förra inlägget fick jag först ringa och tagga upp folket eftersom de någonstans tappat motivationen till att göra något annat än att sova resten av kvällen. Vill här påpeka att planen om Oktoberfesten var deras idé från början. 
Men när de var back on tack så åkte jag till Elin för att äta och fixa mig lite snabbt innan vi mötte upp Steff nere på G innan vi gick vidare till sportcentrum. Som vanligt så är vi inte riktigt okej när vi sitter på G hahah. Vi gjorde allt från att sminka oss, ta 100 groupies och skratta lite för mkt, allt det här vid bordet. Som tur var kom resten av vårt crew efter ngn timme (eller 2) så vi fick skärpa till oss lite haha. 

Vi blev sedan nedröstade på taxifronten så vi promenerade till Sportcentrum, det var faktiskt rätt mysigt tbh, men det är inte sånt man erkänner efter att ha klagat på allt från kyla, till krackar till dålig kondis haha! 

Nere på sportcentrum var de faktiskt riktigt mkt folk,  mer än jag trodde faktiskt! Vill även påpeka att jag höll alla mina planer för min kväll! Jag åkte hem 01:45 Bussen och drack bara 1 glas vin och en kaffelatte bailys, men endå mådde jag som att jag hade druckigt bra många mer glas vin, plus några shotar. Totalt värdelöst, kunde haft bra mkt roligare om jag endå skulle mått dåligt! Fast hade ftf a Nice time, nästa år tänker jag dock inte jobba dagen efter!