Fredag den 23:e Oktober

Idag är det fredag, sol och löning! Kan det bli bättre? Nja svårslagetet! Blev faktiskt riktigt glad när jag loggade in på min bank i morse och såg att jag fått ut mer än jag räknat med! Alltid lika Underbart! 

Igår hade jag en ledig chilldag, där det ända värt att nämna som jag sysselsatte mig Med var gym på eftermiddagen. Spenderade hela två timmar av min lediga dag på gymmet och var rätt död när jag gick därifrån. Körde Ben/Core med lite mer kondition än jag brukar och ngn som står bakom och pushar så var det inte konstigt att jag va lite trött haha. Annars tar jag gärna bara i så lite som möjligt.. Ja lite lat. Jag erkänner. Men om jag fortsätter såhär kanske jag kan ändra på det! Ett najs pass iaf, men hade nästan önskat att det skulle kännas mer i benen idag.

Dagens planer är jobb till 19, sen bär det nog bara av hemåt där det blir en lugn hemma kväll, eftersom jag jobbar imorgon. Men om jag har tur kommer Huey hem ikv, han har varit ute på äventyr en hel vecka, men nu ska han få vara hemma lite. 

Åh andra sidan utan planer så kan allt hända, vad det blir återstår att se!