Back to work

Hey! 
Sitter just nu på lunchrast och försöker hälla i mig kaffe så att min eftermiddag blir lite mer effektiv på säljbiten än vad min förmiddag har varit! 

Annars har jag faktiskt varit hemma både igår och i måndags fast jag skulle jobbat, min förkylning vägrar verkligen lämna min kropp, ni förstår inte hur frustrerande det är! Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, har ni några bra husmorsknep så dela mer än gärna med er, vill bara bli frisk! 

Igår hade jag en rätt mysig dag bara, jag gick på promenad på morgonen i höstvädret, städade hela badrummet (fick lite välbehövd hjälp, kan varit de snuskigaste jag gjort/sett på länge), spenderade kvalitetstid med Linda och Steffy, för att sedan åka hem och äta en mysig middag och kolla Ph. Så i mina ögon var det helt klart en väldigt bra slappardag haha. 

Nu ska jag ut och sälja lite mer, har en månadens säljare att försvara! Blev nämligen måndagens säljare för september i vår butik woop woop! Lite stolt!  Dock känner jag att jag måste skärpa till mig om jag ska va i närheten denna månad haha! Fokus! Nu kör vi!