Onsdag den 11:e November - HIT-Pass

Sitter just nu på lunch och försöker göra mig till en lite piggare människa genom att hälla i mig kaffe. Får se om det ger något resultat haha! Har annars hittills varit en ganska skön dag, saker att göra hela tiden, men still no stress. 

I måndags var jag ledig, har jobbat 12 av 14 dagar de senaste 2 veckorna så tog det verkligen bara superlugnt hela dagen. Dock fick jag lite dåligt samvete för att jag gjort just det, bara tagit det lugnt, så jag vandrade ner till gymmet och gick på mitt första HIT-pass. 

HIT är alltså Hög intensiv träning så passet gick ut på att träna så hårt som möjligt på olika stationer under 4 minuter per station. Du ska alltså ligga på 80% av vad du orkar under varje set. 

Kul skulle jag aldrig säga att jag tkr det är kul att gå till gymmet, iaf inte själv haha. Men det kändes att det tog på musklerna och jag var galet trött efteråt, så det var helt kart värt pinan. Idag såhär två dagar efter har jag även galen träningsvärk! Cheers!