Kanske ingen fredagskänsla, men en desto mer efterlängtad lördag

Idag har jag verkligen slitit på jobbet, vi ska byta kampanj nästa vecka och det är såå mkt som ska förberedas, bäras, flyttas och organiseras. Jag var inte den som gjorde mest eller var ansvarig men känner mig helt slut haha! 

Imorgon är det fredag, men eftersom jag jobbar hela helgen så har jag inte så mycket fredagskänsla (sådan jäkla party pooper, jag vet). Däremot är jag lite extra taggad inför lördagskvällen! Alla tjejer i DM Täby har väl kännt lite skräckblandad förtjusning inför den här kvällen i några veckor (läs månader) och nu börjar det dra ihop sig. Det är nämligen så att vi har vårt julbord på lördag och det är röda mattan tema, vilket i princip betyder klänning. Jag känner mig verkligen inte bekväm i klänning, men nu har jag iallafall köpt en svart långklänning. Problemet när man är kort är bara att alla klänningar är förlänga. Speciellt dom som går under namnet "långklänning". Så ja min klänning är ca i runa slängar 25cm för lång haha! Så imorgon har jag bokat en dejt med min farmor så ska vi se om vi kan korta den lite.. Iaf 20cm eller ngt! 

Men inte nog med att bara gå dit i denna klänning utan till råga på allt kommer vi troligtvis få gå upp på scenen.. Detta ska jag göra i min långklänning, med 14cm klackar (måste få lite ben i klänningen iallafall ni vet), och troligtvis något (kanske snarare några) glas vin. På rikgit, Jag. Kommer. Dö.