Färdigjobbad för dagen!

Nu har jag äntligen slutat, sååå skönt! Jag skulle egentligen ha varit ledig imorgon, min enda lediga dag denna vecka, men sen blev vi en man kort på så jag fick hoppa in och jobba ändå #Maddesavestheday! 

Okej så heroisk kanske jag inte var eftersom jag ändå hade planer i stan imorgon, så tänkte att jobbet ligger liksom lite på vägen, så jag tar en avstickare på 5 timmar. Fast jo. Jag vill nog säga lite heroisk ändå..5 timmar är ingen liten avstickare! Dock så dealade jag till mig en sovmorgon och att jag får gå runt 17 eftersom jag som sagt har planer inför kvällen! 

Ska troligtvis (säger troligtvis eftersom planer alltid kan ändras) in och ta en fika med vän som jag inte träffat på 100år ungefär, så ska bli lite kul! Återkommer med hur det gick. 

Kvällens planer är att titta på fotboll med 2 härliga personer, så ska möta upp Steff och så ska vi handla lite gott att äta på innan de drar igång! Hoppas ni får en grym kväll. Ha det!