En längtan efter bio

Innan jag hoppade på bussen hem idag så gick jag och lämnade ett par byxor som skulle upp till skräddaren eftersom det var iaf nästan åt samma håll. På vägen upp till skräddaren ligger bion, eller rättare sagt granne med skräddaren ligger bion. Så när jag går där känner jag den underbara lukten av popcorn och kan nästan känna smaken av dem och den där speciella bio colan.. 

Jag blev helt enkelt så sjukt sugen på att gå på bio. Jag älskar bio, jag tycker det är jättemysigt på alla sätt och jag har verkligen längtat efter att se den nya Hunger games sen jag såg del 1 förra året och nu har den äntligen kommit!! Jag bara måste se den, NU!

Alla tjatar om Star Wars, men vet ni, jag vägrar se den förrän någon sett Hunger games med mig först! Inte Mer än fair tkr jag! 

Så ja jag skulle kunna tänka mig att se den på torsdag eller fredag, någon som kan?