Att vara ledig en måndag kan vara det bästa som finns!

IDag är jag ledig och jag känner mig verkligen förtjänt av att bara sitta i soffan och ta det lugnt! Har gjort en orentlig frukost och ska bara sitta här och mysa med Huey! Imorse lyckades jag dock kncäka till nacken så jag sitter här med nackspärr huhu! Men hoppas på att det går över till imorgon! 
 
Förra veckan var extremt fullpackad, jag hade jobb varje dag plus ett försök till ett socialt liv utöver det, så känner mig faktiskt lite slutkörd idag. Denna veckan blir troligtvis inte jättelugn heller, men har iaf två lediga dagar (måndag och söndag) vilket är dubbelt så mkt mot vad jag hade förra veckan. 
 
Slutet av denna vecka är det sedan någon (Stephanie) som har lurat med mig och the girls på en kryssning. Vet inte om någon var supertaggad från början haha, men vi har accepterat det och kanske till och med börjar se fram emot den lite! Jag tror absolut att kvällen kommer bli superkul, det är bara dagen efter som oroar mig hahah!
 
Juste sedan får jag inte glömma lördagen! Då var det ju dags för Dressmanns årliga Julfest, därmed min första! Var faktiskt rikitgt roligt, så många trevliga engagerade och tävlingsinriktade människor, så kul att se! 
Sen som på många andra julfester så är det mycket mer än bara en middag, det är bla flera utmärkelser som ska delas ut under kvällen. Iår vad det kategorierna: Årets Nykomling, Årets Eldsjäl, Årets Säljare och Årets Team. För att skryta lite så var vi (någon av oss eller alla) i Täby Nomineade i kategorierna årets nykomling, årets eldsjäl och årets team. Alltså i 3 av 4 kategorier och vi vann alla 3 vi var nominerade i! Så häftigt! och vet ni vad? Jag vann kategorin Årets Nykomling, Helt galet! 
 
#1 - - Stephanie:

Alltså du är ju så grym!!
Och kryssningen kommer bli kul ;) (HIHI) :D

Svar: Tack!! Hahah jaa jag hoppas det!! ;D
Madde