Måndag den 16:e Mars - Ska man skratta eller gråta?

Hejsan hoppsan! 
Idag har det inte gått jättebra för mig. Jag skulle åka och leverera ett bud i till Berghs imorse, Berghs ligger ca 10min ifrån oss med bil så det skulle gå rätt snabbt. Tänkte jag. Rackarns vad fel jag hade! Jag kom tillbaka 1,5 timme senare sjukt irriterad på mig själv och Stockholms innerstadstrafik! Hela Stockholms innerstadstrafik är uppbyggd med förbjudet att svänga skyltar och eftersom jag körde runt med en skåpbil så var jag inte jättekaxig då jag är rätt ovan med den storleken av bil! På riktigt borde dom fundera på att ta bort några av alla "förbjudet att svänga" och "förbjudet att göra U-sväng" skyltar och kanske sätta upp några avfartsskyltar så man slipper inse precis efter man åkt förbi avfarten att "aha, det va där jag skulle svängt!" Nej jag va inte jätteglad efter att ha gjort samma misstag ett x-antal ggr. 

När jag sedan kom in på kontoret igen kom en kollega fram och sa "du jag tror du inte fick riktigt rätt leverans, det är flera saker som ska dit". Efter att ha frågat om hon skämtade (vilket hon inte gjorde) var det bara att inse det tragiska faktumet att jag skulle få ge mig ut igen. Jippi! 

Denna gång tog jag dock med mig hjälp så det löste sig rätt bra endå, meen jag hade juh kunnat göra bättre saker med min förmiddag.. Dock fick jag se mkt av vår vackra huvudstad, det är juh alltid ett plus! 


#1 - - Louise :

Hej Madde, tycker att du borde uppdatera din blogg lite bättre. Var längesen man läste något intressant här, kram