Ett rätt lyckligt inlägg

Hej där! 
Jag måste bara säga att jag är så GLAD! Vi går mot ljusare och varmare tider, tider då dagen faktiskt inte tar slut klockan 15 utan att man kan ha ett liv efter jobbet. Man kan börja sitta ute på kvällarna och snart börja planera in kubb och grillkvällar, hur underbart är inte det? Jag vill även lyfta att jag har fått en sån jäkla bra praktikplats! Är så sjukt nöjd både med det jag har fått göra och med personerna i vårt team! Så härliga människor (trots att jag still e lite blyg haha), men det är så skönt! Hoppas även att jag kan steppa upp lite till och visa vad jag kan! 
Jag har även en sjukt gullig pojkvän som ställer upp riktigt mkt just nu, allt från att ta hand om hunden mär jag inte kan till att ha maten klar nästan varje dag när jag kmr hem! 

Japp jag är sjukt glad, och vet ni vad mer? Om exakt en vecka fyller jag år! Vet inte om jag är lika överlycklig över det, men det är endå helt klart värt att nämnas! 

Hoppas ni alla får en grym fredag nu!