Regn regn regn

Hello! 
Nu är jag på bussen på väg hem från Dressmann och Täby, jag fick en P-böter igår när jag tog bilen så som straff till mig själv fick jag ta bussen idag.. I regnet.. Lite hårt straff tkr jag själv nu i efterhand när jag måste gå hem från stationen.. 
Men ibland måste man vara hård för att se resultat! 

Imorgon blir det iaf kanske sista dagen på Ps, jag har faktiskt ingen aning om hur det ser ut i höst med någon utav mina jobb. Det enda jah vet säkert är att jah gärna skulle vara ledig ngn vecka men inte resten av hösten. Vågar knappt fråga på ngn av dem då jag är galet rädd för svaret. Har inte riktigt känts som att jag kunnat gjort mitt bästa på ngt av jobben heller då man inte kan/hinner göra allt man velat eller kunnat vara så insatt i allt som jag velat. Men som sagt, aldrig mer 2 jobb, det är en sak som är säker! 

Nu ska jag vandra hem i regnet utan paraply, ska bli skoj..! Hoppas ni får en grym kväll!