Lite bevis på att jag lever

Nu var det galet länge sen jag uppdaterade något här, jag har som vanligt haft galet mkt att göra den senaste tiden så det har varit svårt att hinna Med! 

Eftersom jag ville vara säker på att jag skulle ha jobb över sommaren så sökte jag allt, vilket gav resultatet att jag fick tre jobb, som sedan blev 2 som sedan visade sig hade räckt med 1.  
Så just nu har jag både mitt jobb på Ps communication och ett nytt på Dressmann i Täby! Dock klagar jag inte för jag trivs superbra på båda så det är egentligen inte synd om mig, kanske mer synd om min pojkvän som aldrig får träffa mig hehe. 

Tänkte ladda upp lite bilder från min sommarturné jag är på inom kort så ni får se lite vad jag har för mig. Men denna helg är det Dressmann som gäller så om ni ska dit kika in och säg hej!