Tisdag den 20:e januari

Hej!
Idag är det min andra praktikdag på PS Communikation och jag har varit ute på äventyr hela dagen! Imorse mötte jag upp en trevlig prick för att åka till Ikea och handla lite saker för att inreda vattenfalls kontor inför VM i Falund. De är huvudsponsorer för svenska skidlanslaget och PS hjälper dem med event kring det, superkul! Hade även turen att få sluta tidigar vilket alltid är grymt skönt, så istället för att komma hem klockan halv 8-8 kmr jag hem halv 6-6! Jippi! 

Här är lite bilder från dagens aktiviteter, glömde dock ta en efterbild på hur det blev. Men det blev supermysigt med bla en soffa, kamin, renskin, kuddar, filtar och ljus, lite fjällenkänsla!



#1 - - Linda:

Hej! Jag har kollat igenom din blogg lite snabbt och det var jätte intressant att läsa din blogg och dina inlägg:)
Kan du inte skriva mer om dig, och typ om dig och din pojkvän? Ni verkar ju ha varit tsm jätte länge! Kram!!!