Gott nytt år 2015

God jul och gott nytt år!
 
Nu är det nytt år och nya möjligheter och det känns faktiskt riktigt bra. Inte för att jag på något sätt tyckte att förra året var dåligt, snarare tvärt om! Men nytt tänk och en nystart tror jag aldrig är något dåligt! 
 
Jag hade ganska många nyårslöften förra året som jag, när jag kollar tillbaka, fortfarande tycker är bra och stämmer in på saker jag vill förbättra inför 2015. Inte för att jag inte tycker jag uppnått de jag ville, utan för att jag tycker att jag fortfarande vet att jag kan bättre, och vill utvecklas mer. 
 
Några av Mina nyårslöften inför 2014 och nu vidare mot 2015 kommer att vara:
 
Bli mer organiserad
Jag har blivit sjuukt mycket bättre på den här punkten, men jag har fortfarande såå långt kvar. Jag lägger ftf ifrån mig saker överallt som jag sedan inte hittar, jag glömmer allt från nycklarna i bilen till att jag glömt skicka en faktura till en kund! Inte bra! 
 
Göra det JAG vill
Det kanske låter sjukt ego, men jag tycker verkligen inte det. Jag är 21 och jag tycker inte att någon har rätt att säga vad jag får, kan eller borde göra. Självklart kan man diskutera vad som är bäst och komma med en åsikt. Men att kräva att jag ska, eller inte ska göra ngt finns inte. Då kan ni garantera att jag kmr göra motsatsen. Jag har varit för snäll och gått miste om saker jag verkligen velat göra för att tgöra ngn annan nöjd, sånt vill vi inte va med om! 
 
Go wild
Går lite ihop med den tidigare, sluta fundera på vad andra tycker om mig och börja göra det jag verkligen drömmer om! 
 
Träna
Ett rätt vanligt nyårslöfte, men fortfarande så behövligt. När jag tränar, tränar jag inte för att bli smalare, jag tränar för att må bra, för att känna att kroppen orkar mer, blir starkare och hela jag blir blir piggare. Jag har nog aldrig tränat så mycket som under 2014 och jag tänkte fortsätta den trenden. Skulle iof va bra mycket lättare med ett kul träningsschema... Höhö
 
Hoppas ni har många planer och mål inför 2015! God fortsättning!