Måndag den 23:e Februari - Back to Falun

Hello gott folk! 
Jag har redan spenderat en hel vecka på VM i Falun och det har varit galet kul!  Så mkt folk, så mycket energi och såå mkt att göra!

Nu har jag dock varit hemma under helgen, har jobbat på Kiosken och lyckats hinna med en Mary kay klass, är lite imponerad över mig själv. Men jag börjar undra lite när jag tänkt vara ledig..? Inte denna vecka iaf.. Eller nästa för nu är det jobb måndag till söndag som gäller, men är sjukt taggad! Ska försöka uppdatera lite mer för jag menar hur ofta är det man får va med under ett VM? 

Just nu sitter jag på tåget och ska här 3 timmar cirkus, inte för att de gör mig så mkt, kmr sova så skönt hihi!


#1 - - Louise :

Har pojkvännen gått upp i rök? Tänkte bara eftersom du aldrig skriver något spännande om er längre, kram :)

Svar: Ja lite, är uppe i Falun på jobb atm så vi har inte varit med varandra så mkt! :)
Madde

#2 - - Anonym:

Okej då förstår jag, hoppas få läsa mer om er sen :) kramar