I need the sun to start living

Hej fredag! 
Idag har det varit riktgt vårväder och jag fick faktiskt njuta av det! Jag var ute på uppdrag vid lunch så det kan ha varit så att jag gick lite saktare när jag kom till dom soliga partierna.. Såå skönt! 

Det är som att någonting vaknar i mig när dom första solstrålarna kommer fram, som att min livslust plötsligt kommer tillbaka. Det känns som att jag går på aoutopilot för att sedan inse, wow det finns så mkt mer jag vill göra, så mkt  mer glädje och energi att hämta! Som att jag har legat och puttrat på 4an när jag har en 6 växlad bil för att sedan när solen visar sig få energin att växla ner till 3an gasa och lägga i högsta växeln! Jag liksom hittade mitt energirika jag för en stund. Jag verkligen längtar efter ljusare tider, jag har så mkt mer energi, jag måste bara ha lite sol för att hitta den!