♡ Tisdag den 30:e September - Ny sysselsättning ♡


Hejsan! 
Har fått en liten nyförälskelse till min iPad (har under cirka 1 år glömt bort hur underbar han är) så numera följer han med överallt, därav min nya sysselsättning, dvs bussbloggning. Känns hur bra som helst, jag menar jag spenderar MINST 3 timmar på bussen varje dag så varför inte ta den tiden till att göra ngt vettigt. Vissa kanske då  känner att det finns viktagare saker att göra den här överblivna tiden, som tex att plugga, och sure jag förstår ert tankesätt, MEN det fungerar inte i praktiken. Jag menar tänk er att ni har suttit och lyssnat på föreläsningar från 9-16, dvs 7 timmar, tror ni då på allvar att man har ro att sitta och läsa om det lite mer på bussen hem då? Finns inte en chans, iaf inte om man heter Madde! 
 
Så jag är helt klart ett fan av min nya hobby, hoppas ni är det också! Hur som så hann jag inte hämta ut mitt paket igår, de stängde precis när jag kom in till stationen (suck), så jag får ta vägen förbi där idag ist! Gör mig iof inte så jättemycket, hade inte hunnit fixa så mycket igår endå! Nu är jag dock påväg in till Norrtälje för att köpa lite saker så jag kan lämna ut riktigt snygga påsar ikv sen! Jag ska försöka ta kort på dom innan jag åker, hoppas jag kmr ihåg det bara haha. Har ungefär lika bra minne som en guldfisk Så ha inte allt för höga förväntningar på mig okej? hehe..!
 
 
 
#1 - - milina.blogg.se:

himla härlig bild! :)
- ja testa det!

#2 - - Ebba:

Haha brukar också sysselsätta mig med saker på bussen för att spara tid i övriga livet. Speciellt äta frukost och sminka mig. 30 minuters längre sovmorgon då!

#3 - - linah:

fin du är !