Måndag den 27:e Oktober - Bad start


God morgon! 
Idag vaknade jag verkligen på fel sida, vaknade och var sjukt irriterad på allt och har lite den känslan kvar fortfarande. Som tur är har jag bara några saker jag måste fixa idag, jag ska ner på "centrum" och köpa hårfärg, min lillasyster har nämligen fått för sig att hon ska färga sitt galet fina blonda hår mörkt, vill typ strypa henne. Sen måste jag ge mitt grupparbete lite uppmärksamhet innan jah drar till jobbet vid 3. Hmm men ska nog softa ngn timme till i soffan innan jag drar igång Hihih!
#1 - - Alice:

Hoppas dagen blir bra ändå!

#2 - - Life of Johanna:

Inget kul när man vaknar på fel sida! :)

Bor inte i Stockholm, bor i skåne :)

#3 - - Isabelle Olsson:

Hoppas morgondagen blir bättre! Kram :-)

#4 - - Moa Persson:

så himla tråkigt att vakna på fel sida..

#5 - - Pauline:

vad jobbigt...

#6 - - Catrine:

hoppas dagen din blir bättre, än morgonen :) jobbigt när man vaknar på fel sida!

#7 - - My Fredblad:

Är det du som ska färga det eller kommer hin göra det själv då? ;)