♡ Torsdag den 26:e Juni - Frukost @ Elins place med girlsen ♡

 

Hello!
 
Idag har jag haft en supermysig dag med bla mina girls! Jag, Steff och Fia åkte till Elin och åt frukost och umgicks och hade det allmänt nice! Elin hade dukat upp med hur mkt underbara frukosttillbehör som heslt, allt från rostade mackor till bacon och ägg till körsbär, melon och jordgubbar. Galet mummsigt och det måste vi helt klart göra om får se vem det blir hos nästa gång hihi!
 
Efter det drog jag och Elin ner på stan och handlade lite stuff, Elin hittade superfina dessert/cocktailglas som hon köpte. Ska också införskaffa mig i lite snygga glas... så småningom.. senare hahah. Försökte även spana lite mer efter sommarkläder att köpa med sig till turkiet, men norrtälje har inga roliga sommarkläder alls! Men lika bra det kanske! Resten av dagen spenderade jag med att chilla i solen, hur mysigt som helst där det var vindstilla! :)
 
Hoppas ni haft en superbra dag i solen, nu ska jag snart försöka tagga mig själv till att ta en sringtur.. Är inte supertaggad faktiskt, men hade vilodag igår så känns som att en liten löprunda skulle sitta fint!