♡ Tisdagen den 28e Januari - Min vecka ♡


Heej! 
 
Nu har jag varit såhär dålig på att uppdatera igen, men jag har som vanligt haft så mkt på gång så jag vet liksom inte vart tiden tar vägen. Känns som att dagarna är alldeles för korta och kalendern alldeles för full haha! Men jag klagar inte tkr det är superkul! 
 
Men för att catcha up lite, i fredags firade vi Steff som fyllde år, vi förade lite hos henne först, vilket var jättetrevligt med massa trevliga människor. Sen drog vi till mobergs och det gick väl som det alltid går på mobergs, lite drama, lite kaos fast endå roligt att träffa alla man inte brukar träffa. Så förutom dramat (som tog över typ hela kvällen) så var det en rolig kväll. Haha Makes totally sense, not! Men man ska va positiv! 
 
I söndags så var det bakisboxning, var inte jättetaggad med en rätt najs huvudvärk. Jag vet att det inte är bra att träna dagen efter man druckigt, men jag kunde inte dissa Mia så det vara bara att pallra sig dit! Det gick faktiskt bättre än jag trodde, var lika kul som vanligt och man känner att man blir bättre, tkr det är så roligt hihi! 
 
Sen i Måndags dvs igår, så var jag på make up kurs/visning hos Anna som är min team leader inom Mary kay. Det var verkligen grymt kul och lärorikt och sjuukt svårt hahha! Jag brukar inte använda ögonskuggor för att jag just tkr det är så himla svårt! Men nuu, nuu har jag fått hjälp så nu ska jag öva på mig själv varje dag! Men måste rekommendera att ha en eyeprimer om ni inte har det, såå mkt lättare att sminka sig och det sitter så mycket bättre. 
 
Det var väl höjdpunkterna på min vecka som jag varit lite off haha! Nu ska jag fixa och trixa lite med lite saker, ni får ha en kanon bra kväll!