Onsdag den 25e September

 

Hello!

Ska snar börja laga lite middag, ska försöka mig på Lasagne för första gången hemma, (har gjort det på jobbet, men där är allt så mycket lättare) Jag har dock ingen stor ungsform så måste avända flera små haha, lär ta ett tag.
Jag återkommer om hur det går.
 
Fick även hem mitt mecenatkort idag med massa studentrabatter, det jag väntat på hur länge som helst och nu 2 dagar efter jag köpt min mobil får jag det! Awesome! Men ska fixa ett nytt abonnemang iaf och kanske lite andra saker, får se vad dom har för roligt! 
 
Var juh även på Yoga idag för andra gången i mitt liv, var faktiskt sjukt nice! Hela kroppen känns mycket mjukare och lugnare haha. Men det var inte så jobbigt som jag hoppats så var inte riktigt "nöjd" efteråt. Jag var typ full av energi så sullle nog vara bra med ett annat pass innan och sen avsluta med Yoga, det skulle nog va kanon så det får det bli nästa gång! Låter väl som en bra plan! 
 
Nu ska jag börja med Lasse så önska mig lycka till, är lite nervös hahha!