Måndag den 28e Oktober - Ruff night

 
 
God morgon! 
 
Är på väg in till stan för att fixa lite med ett grupparbete. Är dock rätt trött, trodde aldrig att jag skulle komma upp och orka åka in idag. Igår kväll runt 12 halv 1 märkte vi att Huey hade svullnat upp i hela ansiktet, han såg ut som en tjock ekorre. (Jag kom även underfund med att jag inte är en människa som är lugn under pressade situationer, jag fick verkligen panik. Måste jobba lite med den delen av mig själv. . Typ haha usch.) 
 
Vi ringde iaf och hörde vad vi skulle göra, men dom sa att det enda vi kunde göra var att vänta och hoppas på att det lägger sig. Men vid halv 4 började hans tassar och ben också svullna så det blev ett till panik samtal, men dom sa samma sak. Bara att vänta. 
 
Så vi satt uppe hela natten och väntade på att det skulle bli bättre och se till så att han inte kliade. Nu är det lite bättre, men han har fortfarande som små bulor på huvudet och lite ekorrskinder kvar. Får hoppas att det är borta ikväll annars tänker jag banne mig inte vänta längre!