Efter ett tandläkarbesök måste man få skämma bort sig själv


Hello!
 
Nu är jag hemma från tandläkaren några tusen fattigare, meen med hela tänder och en nutri color cream rikare! Jag har varit på väg och köpt en varje gång jag varit mörkhårig sen dom kom, men har inte kommit iväg och köpt den förrän nu. Men nu köpte jag den som en prisent till mig själv för att jag var så duktig hihi. Jag är verkligen sjukt stolt över mig själv hahah, är så sjukt töntig när det kommer till läkare.
 
Men iaf har frågat runt lite och dom flesta som använt nutri color cream som jag har prata med har sagt att dom varit superbra, så nu är det upp till bevis! Tonade juh mitt hår mörkt i början av månaden och mina blonda slingor börjar redan skina igenom, så om den här kan gömma dom igen och samtidigt vara "braisch" för håret så är det juh kanon! Ska använda den i morgon när jag tvättar håret så får vi se om jag ser ngn skillnad!