Äntligen färdig!

 
Hej igen!

Nu har jag faktiskt skrivit klart det som jag har suttit och skrivit på, det behöver kanske finslipas lite, men det käns skönt att ha det klart. Tänker dock inte avslöja vad det är jag håller på med än, det vågar jag inte haha. Men senare nästa vecka ska det nog kanske gå och avslöja det, får se om det är med gråt i halsen eller en nervös men endå glad jag som berättar.. men ni kan juh få hålla tummarna på att det blir en glad jag. Skulle vara underbart. 
 
Har varit ute iaf ett tag med You idag så passade på att ta med kameran. Dock gick det inte superbra eftersom han ville göra allt annat än vänta medans jag skulle fota haha. Men fick en bra bild iaf, det är inte dåligt! 
Snart ska jag även åka till jobbet, hade tänkt hinna duscha innan, men råkade fasta lite i skrivandet så hinner/orkar inte nu. Har iaf fixat lite med min hårförlägning med, den känns lite mjukare nu, har även pepprat den med massor utav mjukgörande grejer så som sagt hoppas att det fungerar! 
 
Men nu måste jag gå ut med You innan jag åker, han har legat och sovit brevid mig i 2 timmar nu efter att han gav upp försöket med att försöka busa. Så får gottgöra honom med att springa lite på gräsmattan utanför. Ni får ha en grym Fredag sen! Hoppas på att jag också kan få det trots att jag jobbar till 20:15!