Akuten och starka tjejer

Hey!

Min dag idag har inte riktigt blivit som jag tänkte mig. Hade planer på att köra ett boxningspass efter jobbet, men så blev det inte alls har det inte blivit någon träning den här veckan?! Inte bra!

I alla fall på jobbet idag hade F så otroligt ont i magen så jag tvingade med henne till akuten, där vi spenderade i princip hela vår eftermiddag/kväll. Det tragiska med det hela var att dom inte gjorde ett skit. Lr nej så dum ska jag inte vara, dom gjorde massa saker, men det enda dom kom fram till var att det kanske kunde vara blindtarmen? Dom visste inte säkert så istället för att försöka kolla upp det lite bättre eller typ ta bort den för säkerhets skull (ganska farligt om den spricker?! Lr det är iaf vad jag hört...), nej då skickar vi hem patienten. Inte ens en värktablett fick hon! Gah! Galen. Får helt enkelt hoppas på att det blir bättre av sig själv....

 





Juste! Jag och F hämtade juh hennes säng + gavel och min gavel i tisdags! Vi var otroligt coola då vi hämtade och bar upp allting helt själva! Förutom gavlarna för då hann min pojkvän sluta jobba så då kom han till undersättning. Men är stört stolta över oss att vi faktiskt kom iväg med kärran, packade in sakerna och bar upp sakerna 3 trappor på typ väldigt snabbt! Så ja tjejer kan! Sen att vår chef var så otroligt gullig att hon lånade ut sin bil med dragkrok på till oss var väldigt till väldigt stor hjälp! <3