Fredag den 30e augusti - Mysigt sällskap i sängen

 
 

Go morgon!

Idag är jag tydligen ledig, fick jag reda på igår haha, inte helt fel om jag får säga det själv! Planerna är att åka till mamma och kollla på lite grejer.. Sen kanske åka och hjälpa Steff med hennes lägenhet om hon har hunnit städa klart (Städa är inte jättekul så håller mig nog undan tills det är klart hehe).
 
Går även ganska bra med Huey och katten som nu för övrigt heter Zero hihi. Dock är Huey som en avundsjuk storebror som bara ska bråka och vägrar låna ut sina leksake, Sjukt taskig. Så fort Zero hade någon av hans leksaker igår så smög han och tog tillbaka den så fort han fick chansen Haha! För hoppningsvis blir you lite snällare och mindre bråkig snart, tkr lite synd om kissen... Men det blir nog bra :))
 
Nu ska jag gå och laga pannkakor tror jag, med sylt och grädde mumms!