Duktig tjej i Spåret

Hej! 
 
Kom precis hem från en springtur med min pojke, Steffy och hennes pojke, var riktigt nice trots att det är så sjukt jobbigt! Men som sagt så nice och sjukt värt det när man kommit imål. Fick en grym träningsverk efter förra löppasset på 5km, den här gången sprang vi bara tre (sprang nästan hela vägen förutom backarna höhö), men känner redan av benen så jag behöver nog inte vara orolig, träningsvärken kommer nog i morgon med! Måste lära mig att stretcha efteråt med, kommer bli så stel annars, och det mina damer och herrar, det är ingen kul grej! 
 
Men ska försöka sova nu, börjar jobba 12, men ska försöka hinna med att åka in till nt och fixa passet innan jag börjar. Får se hur det går. Ligger här med ansiktsmask och grejer för att försöka få bort min enorma finne på hakan. Inte jättekul att ha en sån på passet lixom... Men ni får önska mig lycka till, God natt på er! :)
 
Bjuder på denna jag hahah!