Trust isn't something you just give away, it's something you need to earn. But with this point I should have already earned it.

Så det som varit av min helg har inte varit så rolig, faktiskt så har det inte varit riktigt dålig.. Gårdagen började iof rätt bra men blev total fjasko och jag önskar verkligen att jag bara stannat hemma och sluppit allt. Dock hade jag människor som lös upp min kväll vilket jag är väldigt glad för.
.
Sedan började min morgon inte bättre och höll på att vända mitt liv upp och ner, men frhoppningsvis höll det sig på plats.
.
Sedan för att avsluta emoinlägget så sitter jag här i mitt enormt jättestora hus ensam och övergiven av resten av världen och vågar inte gå utanför mitt rum ungefär för att det är väldigt mörkt i alla andra rum.. Hatar att bo i skogen! Hatar att vara ensam hemma en lördag utan ngt att göra!
.
#1 - - Anonym:

Hoppas du mår bra och blir bra behandlad av honom..