Måndag den 28 November

Godagens!
Idag var en sådan här awesume dag där allting känns så bra och lätt och helt enkelt awesume. Det började dock med att jag vaknade med ett ton grus i sängen som kom från min smarta pojkvän som klättrat upp i sängen med sina arbetsbyxor när han skulle säga hej då, inte det smartaste eller det najsigaste att vakna bredvid, meen det kunde varit värre. Sen har jag haft Matte C från 9 till 11 för att sedan åkt runt på lite ärenden med julia, tjäna lite cash you know. Sen hälsade jagpå min kära mamma för att sedan hämta upp ellen och vara med henne, myt najs va det eftersom vi inte vart på |--------------------------------------------------| ungefär så länge. Hade även planer på att träna med henne, men vet inte hur det blir med det, det började så seent :(, men vå får se vad som händer helt enkelt.
.
Nu ska jag iaf kolla på Avatar, mkt efterlängtat!
.
Enda bilden jag hittade på ellen eftersom jag inte hittar min kamerasladd...