Solig morgon

God morgon! Har precis fixat i ordning mig och sitter och väntar på att matte ska komma och hämta mig för att köra mig till skolan men börjar undra om han har glömt mig? Har även försökt hitta någonting som jag ska kunna ha på idrotten idag men har tvärr inte lyckats så måste hitta på ngn ny urrsäkt att köra med där.

Idag händer inte så mkt vad jag, ska åka bussen fram och tbx till söderhall för att äntligen hämta mina kläder och sen dra till ununge! Sen att det är sol ute gör juh saken bara bättre! Så det kanske blir lite solning på våran 2-3 timmars rast idag :)

Men nu ska jag typ göra ngt annat, som förstsätta vänta. Lovar att han har glömt mig -.- <3

 

#1 - - Annika:

Hoppas att han inte glömde dig :)

#2 - - Pauline♥:

härligt att höra:)

allt är bara bra här med(:

vad gör dudå?(: