Julens Outfit

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Har ätit av julmaten igen så nu e jag sådär äckligt mätt, usch usch.

Men kom faktiskt på att jag kan lägga ut en bild på hur min jul outfit blev. Hade juh lite promblem med att hitta ngt att ha över huvud taget. Men faktiskt så hittade jag den här kjolen långt in i min garderob, vet inte hur fin den va men lite julig iaf :)



Då blev de alltså:

  • kjolen från cubus
  • knä strumpor från Åhlens
  • Svarta strumpbyxor från Hm
  • Svart tröja från typ... hm?
  • och ett skärp i midjan från Joy


#1 - - ABSSOLUTAARNELA:

han är snygga ja! :D

#2 - - linda:

fin outfit och snygg blogg ♥

#3 - - sofie:

haha, jaa asså jag kommer seriöst att rulla fram efter imorrn xD



och för övrigt va din outfit riktigt söt :)<3

#4 - - LINN:

NICE BLOGG DU HAR! ;)



VA HÄNDER IMORRN DÅ? :)



KRAM<3

#5 - - LINN:

varsegod och tack! :)



va kul! :D jag ska bara ha en slapp dag! ;)

kram

#6 - - julia:

haha bra där ;)

#7 - - Maja:

Vad sött:)

#8 - - ABSSOLUTAARNELA:

allt bra? :)

#9 - - ABSSOLUTAARNELA:

ja allting är prima!

va gör du? :)