Hemma hos min mor igen

Nu har jag kommit hem och för tillfället sitter jag och kollar på när angelica sitter och leker med sin mobil och hennes fars gäster/släkt som typ har kommit. De e väl lite så där men till sklillnad från angelica så har jag iaf en data men nu fick hon en xD. 

Men det roliga är att min vecka ser ut att bli ganska kul. Idag blir de springa med angelica (chill vid datan), i morgon ska jag och fredrik typ på den där gymnastik grejen om jag vågar (A), sen på Onsdag ska jag vara med MIN Elin, på Tosdag blire Pizza med Amanda och på fredag blire förhoppningsvis färgning av hår på Steffy och Elin (Jag tror jag håller mig långt borta om inte folket vill ha orange hår), och på Lördag blir det kräftskiva :) Hoppas at allt blir som planerat tkr de vore rätt nice då. <3 
#1 - - julia:

hoppas du haft en bra dag =)



frågestund i min blogg (jjuliees.blogg.se) kika in och ställ gärna en fråga =)

#2 - - jenny:

fin header du hade:)

#3 - - Laila:

Nawh Tack :D världens sötaste är du :)