Nothing can bring you peace but yourself

Idag har jag försökt att ladda upp krafterna inför min jobbhelg, min dag har till största delen bestått av tvätt och serietittande hehe. Det var en klok människa som sa till mig att det är okej att bara ta det lugnt och inte göra något alls ibland, jag brukar inte riktigt hålla med på den punkten alla gånger, men idag kände jag att det passade väldigt bra. 
 
Okej då, jag har gjort lite mer än så. Jag provade att springa en ytterst kort sträcka imorse, mest för att känna hur det kändes. Har haft trassel med halsen igen så har inte vågat träna kondition på superlänge, men nu vill jag komma igång! Det kändes faktiskt ganska okej, får se vad min hals tycker imorgon bara.. men annars ska jag banne mig komma igång nu! Passade även på att köra lite styrka i källaren också, så vill nog ändå säga att jag varit lite duktig! Körde även där bara ett superkort pass, men det är en bra början..
 
Imorgon är det jobb 12-19, ett helt okej pass. Sjukt skönt att få sova ut en dag till! Hoppas ni får en grym fredag!