Jag har gått och blivit housewife

Idag har jag lekt hemmafru/2 barns mamma. Jag är barnvakt åt mina systrar den här veckan medan föräldrarna i huset är i Barcelona och roar sig. Så idag har jag skjutsat till skolan, hämtat från skolan, hämtat från fritids, skjutsat till träning och hämtat från träning. Okej den sista lejde jag bort så jag slapp åka till Täby på min lediga dag, men still sjukt mkt skjutsande! 
 
I mellan det här har jag även fixat frukost, mellanmål, lunch och middag x2. Sen allt däremellan som borsta tänderna, natta och trösta har jag också klarat. Känner mig ganska duktig om jag får säga det själv!
 
Har faktiskt hunnit slappa lite ute i solen också. Josefin kom även förbi och åt lunch med mig, har varit jätterastlös och känt mig väldigt ensam under dagen så behövde lite lunchsällskap hahha! Det är den största nackdelen med att jobba helger, man är ledig när alla andra jobbar... 
 
Nu kom folket tillbaka från Täby och träning så nu blir det middag nr 3 och sedan slapp i soffan framför ng bra film!