Att sova är så galet underskattat

Just nu har jag en ganska bra känsla i kroppen, förutom att jag har ngt knas i halsen igen som är lite odefinierat så känns det som att jag är på banan. Jag börjar känna mig utvilad då jag har haft rätt bra jobbtider, jag har jobbat mycket, men jag har också fått sova mycket vilket är sjukt viktigt! Har även mkt planerat inför sommaren och hösten, samt ngn att spendera min lediga tid med! Under sommaren när ni andra ska glassa på stranden ska jag gå upp på en 40h tjänst, men fortfarande vara ledig 1-2 dagar i veckan, vilket är mer ledig än jag varit under någon annan sommar i mitt liv. Sen ska jag faktiskt vara ledig 1 vecka i mitten av augusti också, hoppas på samma augustiväder som förra sommaren! 
 
I höst har jag två parallella planer, just in case så jag inte blir planlös liksom! Till att börja med har jag anmälit mig till Dressmanns talangprogram "Forward" som är en utbildning du kan gå om du vill bli butikschef. Dock är jag ganska ny i företaget så vet att chanserna är väldigt små att jag faktiskt får platsen.. sååå för att vara säker på att ha något att se fram emot så har jag även bokat in en studieresa till Miami beach! Så om jag inte kommer in på Forward drar jag till Miami och pluggar engelska under september månad! Så hätigt!
 
Så hur det än blir så kommer min höst bli händelserik! Så nu när jag halvt lägtar till hösten så kommer sommaren gå så sjukt mkt långsammare. Jag vet, galet smart! 
Under tiden så ska jag spendera så mkt tid jag bara kan med denna underbara människa! Puss på er <3