Hösten när den är som bäst



Hey!
I helgen har jag bara tagit det riktigt lugnt och njutit av det underbara höstvädret. Alla årstider har sin charm, men hösten har nog ändå flest. Luften, dofterna, färgerna och alla mysiga hemmakvällar med tända ljus, te och bra filmer.
 
Förutom att ha njutit av allt det där och lite till under helgen, tog jag mig även till gymmet igårkväll. Hade lite träningshjälp så även fast jag körde lite hårdare än vad jag gjort de senaste passen så känns det faktiskt helt okej i kroppen idag. Kanske äntligen börjar övervinna min sjukt envisa förkylning! 
 
Idag har jag annars inte haft å mkt för mig, har varit ledig idag och är halvledig imorgon med. Steff kom förbi i morse och tog en morgonpromenad med mig där vi började prata lite kring halloween. Jag är en riktig sucker för halloween, barnet i mig tkr de e sjukt kul Att få klä ut sig och va lite crazy för en kväll, medans den lite vuxnare sidan av mig älskar filmkvällarna med skräckisar och massor utav godis!  Iof hatar jag skräckisar, men det är nog ända gången på året jag faktiskt kan genomlida en eller två för sakens skull! 
 
Imorgon har jag en lite mer hektisk dag. Jag ska först på personalmöte på Dressmann kl 08:00, bussen går härifrån 06:45, jippi! Lr ngt haha. Sen bär det vidare mot Norrtälje för att luncha med Bettan och sen ska jag kika närmare på ett extra jobb som jag är intresserad av. Hur det går återstår att se..!