Torsdag den 26:e Februari

Hello folket! 
Nu bloggar jag från Falun och det är sånt galet drag här! Idag var det damernas stafett och jag lyckades faktiskt struktuera och planera in min dag så att ja faktiskt hann se en runda av den. Jag hann inte se finalrundan, men jag hann se 2 rundan med Kalla och hon imponerar igen. Så sjukt galet bra hon är! Att få stå på läktaren och se när hon kommer in som 3:a och kör upp sig så hon nästan kommer föbi Norskan är MAGSIKT. Den energin är obeskrivlig! Sen att jag blir så sjukt uppe i hejandet så jag har en puls på 200 sen är en annan sak hahah!
 
Imorgon är det herrarnas stafett och slutsålt så vi får se hur det går då haha! Lär bli rå häftigt med folk och jag håller lite tummarna för att jag ska kunna smita upp på läktaren en stund imorgon också! Skulle va kul att se eftersom det går så bra för det svenska skidlandslaget! Vi håller tummarna för att det håller i sig! 
 
Juste kollade även en snabbis på backhoppningen, så högt det är!! Förstår inte hur dom vågar, men så häftigt! Hejade med norrmännen eftersom vi inte har några svenska backhoppare, dom är grymt bra på att heja fram sina åkare, sånt drag!