Tisdag den 25:e November - Softarmorgon


God morgon!
Idag har jag min första softardag på länge och jag tänker njuta! Jag sitter just nu framför real housewives of Beverly Hills, med ansiktsmask och täcke och bara myser hihi! Kan dock inte sitta här hela dagen för har endå ett examensarbete att jobba på och sen ska jag in på intervju i stan klockan 16:00 idag, ganska jättejobbig tid.. Meen vem klagar? 
 
Nu när jag tänker efter så måste jag rycka upp mig rätt snart! Ska åka bussen klocka 2 Så om jag ska hinna göra ngt vettigt måste jag kanske hasa mig hur min underbart sköna säng typ snart.. sen.. Senare hehe! Har lite klädångest också! Vet aldrig vad jag ska ha när jag går på intervju! Men kavaj med något lite mindre uppklätt under burkar fungera.. Inte för uppklätt, men endå långt ifrån slappt!