Tisdag den 29e Oktober - trött människa

 
Tjolahopp!
 
Idag märkte jag verkligen att jag sovit för lite, höll på att dö när jag skulle upp i morse, Vaknade typ inte förrän jag var i skolan. Men överlevde iaf dagen, dock fick jag en hemtenta på köpet, sånt som händer. 
 
Ikväll ska jag bara ligga på soffan med mina grabbar och ta det lugnt, kolla lite på sommartider och Montazami med vänner. Låter inte så roligt, men känner att det är precis det jag behöver idag.
 
I morgon händer lite roligare saker! Då är jag ledig och ska gå och klippa mig och färga håret! Taggar sönder, samtidigt som jag är livrädd haha som vanligt. Ska färga någon slags brun, dock känner jag mig inte riktigt "färdig" i mitt slingade hår ännu, men får utväxt så fort och blir så dyrt om man ska gå och slinga om varannan månad.. Men ska inte vara sån, är jag sjukt sugen på att färga brunt med hahah, men som sagt är alltid velig när jag väl ska göra det. Det är en stor förändring! Sen känner jag mig alltid så blek när jag färgar mörkare så kommer få solningsabstinens. 
 
Men kanske lägger in en förebild i morgon innan jag åker så får vi se hur det blir sen, ha en grym tisdag fram tills dess! 
 
Funderar på någon av dom här färgerna, vad tror ni?