Fredag den 29e November - Stressig dag

 

God morgon! 
 
Idag har jag sån ångest, känner mig sjukt stressad. Har haft massor med olika planer jag vill göra och försökt hinna med alla och nu verkar det som att jag inte kommer hinna med någon, suck. Den första och srörsta Planen var att åka till Täby och handla lite kläder och Julklappar. Men eftersom jag fortfarande inte har ngn bil (kommer troligtvis inte ha på vääldigt länge) så måste jag ta bussen dit, gå från bussen till täby by my self och sedan möta min syster i centrum. Det är iof inte så farligt, speciellt inte eftersom vi kan ta tåget hem till min pappa sedan, det är bara det att vår lilla hund inte kommer med någonstans i planen! Såå jag blir galen. 
 
Får se hur det går, skulle behöva försöka boka några fler Mary kay workshops och skicka ut lite fler LIA ansökningar med och hinna med att duscha och tona håret. Som sagt är sjukt stressad, verkligen inre stress, brukar inte känna såhär, måste försöka lösa det här annars kommer jag inte kunna göra något rätt idag. 
 

 
Insperation - Weheartit.com