Hos frisören

Nu sitter jag på salongen och kollar på när Fia slingat sitt hår, hon provade en väldigt annorlunda färg mot vad hon har nu så Jag är jättenervös för att hon ska gå härifrån grönhårig! Haha nej inte så illa! Men jag tror näst an att jag är mer nervös än vad hon är hahaskafferi färgningen blir det klippning hennes del med så det blir nog riktigt häftigt! Sen är det min tur! 
Jag sitter dock fortfarande och funderar på hur jag skflörta med min sligning, vet inte alls vilken/vilka färger jag ska  Ha eller hur jag vill att det ska se ut när det är klart. Det är inte likt mig! När jag går tilfrisören brukar jag veta precis Hur jag vill ha det och bli jättearg när det inte blir precis så. Så Det här är lite jobbigt! 
 
Sen är det en tjej som sitter och får en hårförlägning inlimmad och jag är juh inte alls avundsjuk. Eller så råkar jag vara det! Vill inget hellre än att byta plats med henne! Kan till och med ta över hennes halsfluss (OM jag får förlängningen, annars är det ingen deal) ja jag råkar sitta här och tjuvlyssna, har juh inget bättre för mig. 
 
Näe nu ska jag kolla på bildeomchecka försöka hitta ngn jag kanske fastnar för! 
Kan ty ärr inte få in några bilder :( ska försöka lite mer men jao hoppas inte på för mkt!