The only person's actions you can control are youre own.

Första dagen på mitt sista sportlov spenderades med jobb, kommer trolig vis bli så resten av lovet med, lite deprimerande när man ser på det på det viset...
Meen åh andra sidan så känner jag mig lite duktig som lyckats på jobb på min praktikplats, måste juh betyda att jag faktiskt gjort någonting rätt?
.
Kvällen hade jag iaf tänkt att spendera i duschen, sedan ta hand om mina naglar. Mitt stora mål den här veckan är att försöka få mina naglar att hålla veckan ut! Det mina kära läsare, det är inte en lätt uppgift när man jobbar med el!
Sen blir det nog till att sova, jag menar... ska juh endå upp klockan 5 i morgon...
.
BTW har fått min studentmössa juh, tror jag nämnt det (?). Iaf så här ser den ut! Rätt nöjd faktiskt! :)
.
.
.
Lite snygg tycker jag faktiskt den här! Taggggaa för studenten!